Tel: +386 2 212 38 66
Email: info@ozi.si
Optimizirajte spletno stran

Optimizirajte spletno stran

Optimizacija vam pomaga, da prehitite konkurenco

Read More

Pomen iskalnega marketinga

Kako vam pomaga iskalni marketing?

Read More

Optimizacija spletnih strani

Ljudje iščejo vaše storitve, vas pa ne najdejo? Ste visoko na iskalnikih na izbrane ključne besede, prodajnega učinka pa še kar ni?

Zakaj optimizacija spletnih strani za iskalnike?

Ker iskalnike vsakodnevno uporablja vsak tretji Slovenec. Ker ljudje iščejo vaše proizvode ali storitve na internetu, preko iskalnikov. Če vas ni med vrhnjimi rezultati na iskalnikih, izgubljate svoje stranke!
Več info na: Optimizacija spletne strani Multimedija.net

Optimizacija spletnih strani za iskalnike ima za vaše poslovanje dolgoročne učinke. Poleg neposrednih učinkov povečanja prometa na vaših spletnih straneh, vam dobri rezultati na iskalnikih posredno tudi večajo prepoznavnost vaše blagovne znamke.

Kaj dosežete z uspešno izvedeno optimizacijo spletnih strani za iskalnike?

Povečan obisk spletnih strani, pospeševanje prodaje in povečanje prepoznavnosti blagovne znamke.

Kako doseči dobre rezultate z optimizacijo spletnih strani za iskalnike?

Spletne strani morajo biti prijazne do pajkov (iskalniški roboti), saj le ti informacije, katere poberejo iz vaših spletnih strani, odnesejo nazaj do iskalnika, ki vas pozicionira glede na uspešno izvedeno optimizacijo za iskalnike.

Z upoštevanjem navodil in standardov optimizacije spletnih strani za iskalnike:
Spletne strani morajo biti s tehničnega vidika prijazne do iskalnikov. Priprava vsebin naj sledi napotkom za optimizacijo spletnih strani in naj zagotavlja dobro uporabniško izkušnjo, spletne strani pa naj imajo čim več kvalitetnih zunanjih povezav

Več o tem si lahko preberete na: http://www.google.com/webmasters/docs/search-engine-optimization-starter-guide.pdf

Kaj je optimizacija spletnih strani?

Optimizacija spletnih strani za iskalnike je storitev sestavljena iz večih dejavnikov, ki vplivajo na pozicijo na iskalnikih na izbrane ključne besede. Pomemben dejavnik optimizacije spletnih strani za iskalnike je izbor ključnih besed. Ključne besede morajo biti povezane z vašimi stioritvami in / ali produkti, hkrati pa je potrebno preveriti kako pogosto jih uporabniki iščejo, saj je od tega odvisno kolikšen delež svoje ciljne skupine boste zajeli.

Optimizacija spletnih strani za iskalnike je sestavljena iz treh delov: tehnična optimizacija, vsebinska optimizacija in gradnja povezav.

Tehnična optimizacija spletnih strani pomeni uporabo tehnologije, ki je iskalnikom prijazna: pravilno poimenovani opisni URL-ji, uporaba oznake <title>, meta keywords in meta description na vsaki posamezni strani unikatno, uporaba alt in title oznak za slikovno gradivo in povezave, uporaba ključnih besed v notranjih povezavah, uporaba oznak <h1>, <h2>, … za naslove in podnaslove. Iskalnikom izrazito neprijazni sta tehnologiji Flash in Frames. Iskalniki strani, ki so izdelane v eni izmed teh dveh tehnologij ne znajo brati, torej za njih vsebina tam ne obstaja.

Vsebinska optimizacija spletnih strani pomeni pravilno uporabo ključnih besed v besedilu spletnih strani. Pomembe ključne besede naj bodo uporabljene v naslovih in podnaslovih, na začetku in na koncu odstavkov, ključne besede naj bodo odebeljene in naj se pojavljajo v cca. 5 – 7% gostoti na posamezni strani.
Ključne besede naj se pojavljajo tudi v navigaciji spletnega mesta.

Izgradnja povezav pomeni pridobivanje povezav na izbrane ključne besede. Običajno se pridobivanje povezav začne z vpisom spletnega mesta v iskalnike in spletne imenike.  Kot najbolj koristna se je izkazala »strategija metanja vabe« pri čimer uporabnike spleta pritegnemo z zanimivim člankom ali sliko, brezplačnim orodjem, odmevno nagradno igro, kontroverznimi izjavami, … Na ta način uporabniki spleta sami dodajajo povezavo na naše spletno mesto s čimer pridobivamo na pomembnosti pri iskalnikih, saj ta smatra našo vsebino kot izjemno popularno in relevantno za uporabnike.